DORADZTWO ORGANIZACYJNE
W celu uzyskania i utrzymania przewagi konkurencyjnej, przedsiębiorstwa dokonują częstych zmian w metodach pracy.
Proponujemy pełne wsparcie w kreowaniu i wdrażaniu zmian, które zapewnia niezbędną ich dynamikę i jednocześnie ułatwia podejmowanie racjonalnych decyzji.
Obecnie zmiany organizacji pracy wymagają również odpowiedniego oprzyrządowania od strony systemów informatycznych.
Doskonalenie systemów organizacyjno–zarządczych jest podstawowym zadaniem kadry zarządzającej każdego przedsiębiorstwa.
Na poziomie organizacji i procesów biznesowych przedsiębiorstwa jest to głównie określanie ich celów, struktur oraz sposobów zarządzania.
Wspieramy kadrę zarządzającą w doskonaleniu organizacji poprzez:
-
analizę systemu organizacyjno–zarządczego i uzyskanie oceny jego funkcjonowania, poprzez m.in. identyfikację strategii rozwoju przedsiębiorstwa,
przegląd struktury organizacyjnej, ocenę sposobów i efektów zarządzania oraz mapowanie procesów biznesowych i ocenę ich zarządzania,
-
projektowanie zmian systemu organizacyjno-zarządczego, w tym ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie,
obejmujący modelowanie struktur organizacyjnych i opracowanie dokumentacji organizacyjnej w postaci m.in. schematu organizacyjnego, map procesów biznesowych,
kart stanowisk pracy, procedur postępowania, obiegu dokumentów, regulaminu organizacyjnego.